NNour Cam sakurada kendı yada tanıdıg,yakını vs dogum yapan var mı ?neler yasadınız yada duydunuz?doguma erkek calısan,doktor vs giriyor mu?
2cocuk2kopek NNour imkanın varsa başka hastane seç canım ben dibinde oturuyorum bende çok olumsuz şey yaşadım. Arkadaşım doğum yaptı normal . Baya bi sıkıntı yaşadı
Mrscavus Merhaba 2 ay önce sezeryan yaptım hafta sonuna denk geldi açıkçası hemşireler çok yoğunluktan çok geç geldiler doktor hiç kontrole gelmedi bebek kontrolleri kan alma vs işlemlerde çocuğu hazırlayın refakatçi getirsinler dedi devlet Hastanesi’nde sürekli aynı doktora gidemiyorsun o doktoru bidaha randevu bulmak imkansız erkek bı doktor sezeryanimi yaptı
2cocuk2kopek Mrscavus o yoğunluktan değil genel olarak öyle kuzum maalesef dibinde oturuyorum asla da gitmediğim ve gitmeyeceğim bir hastane
Melekmray Arkadaşım 1 ay önce normal doğum yaptı doktorlar ebeler çok ilgiliydi ama çoğu bebeklerin kolunu kırıyolar dedi, onun bebeğinin de kolunu kırmışlar o yüzden bilemiyorum
NNour 2cocuk2kopek devlet olsun istiyorum bende hemen arkasında oturuyorum cam sakuranın ama bu erkek mevzusu ve muamele hele bide suanda duyduklarım benı ordan uzaklastırıyor..peki iyi olarak duydugunuz tavsıye edecegınız bir devlet hastanesi var mı?? Esenler kadın doğum devlet hastanesi hakkında bilginız var mı ?