Berfin_ma Kızlar merhaba bu gün 40+0 olduk 38+6 da nişanım geldi 1 cm açılmama var ama kızımın gelmeye niyeti yok gibi yürüyüş pilates topu ile herşey yapıyorum hurma ananas yiyorum evde neler yapabilirim doktor 42 .haftaya kadar bekleyeceğini söyledi ama o kadar beklemek istemiyorum bebek daha fazla kilo alıcak daha zor bir doğum olucak ve ben ssvd adayıyım tavsiyelere açığım 🌸🌸
PurpleRose Berfin_ma bende 40+0 ım 🌺🌺 1 aydr 3 cm açıklık 10 gün öncede nişan geldi hala bkliyorum 😄 ananas, ahududu yaprağı çayı, hurma, merdiven çıkma, egzersiz, yürüyüş hepsini deniyorum ama hala bkliyoruz bklm ☺️
mrvcermeli Berfin_ma 42 hafta da doğum yaptım mecburiyetten artık haftam doldu 4 cm açılmam vardı suni sancı taktılar malesef ilk dogumumdu ilkse sizinki de normal cnm açılma olmaması
HumaBetul342 Berfin_ma Çörekotu yağı sancı baslattigini biliyorum karnınıza masaj yaparak sürün, sancılar başlayınca doğuma yakın hastanede Meryem Ana otu kullanın ki kolay acilmaniz olsun. Ben çörekotu yağını ilk gebeligimde kullandım ama bebegimin boynuna kordon dolandigi için aşağı inememis ve ne yalancı ne gerçek sancım olmadı mecburi sezeryan oldum. Belki siz çörekotu yağının faydasını görürsünüz ✨
ipos Ben de bugün 40+0 oldum, ben de nişan falan da gelmedi nisan’da doğurcam her türlü diyodum mayıs’a kaldım resmen 😀 Berfin_ma PurpleRose H_aslankan Sizlerin bebişler geldi mii
Berfin_ma mrvcermeli 42 haftaya kadar bekleyemem heralde çünkü çok fazla ödemim var artık hareket ederken bile zorlanıyorum çok fazla kilo aldım bu benim 2. Doğumum olucak ama ilki sezeryan olduğu için eğer normal olursa ilk sayılır
Berfin_ma dkjannsbd ilkini hiç bir sebeb yokken sezaryen oldum normal doğum yapmak istiyorum yurt dışındayım kimsede yok yanımda 1 oğlum var onun la da ilgilenmem gerekiyor ve sezeryandan sonra toparlanmak biraz zaman alıyor o yüzden normal yapmak istiyorum yinede hayırlısı bakalım