Guzelanne56 crazyymom kanında enfeksıyon cıktı doktor grıbal dedı atesı 38,5 üstünde çıkarsa ılac baslıcaz dedı suan ıcın gerek yok dedı olumsux bı durum olursa yatırırım dedı korkma falan dedı bılmıyorum nefes alamıyorum
crazyymom Guzelanne56 korkma canim belliki çok yüksek değil yüksek olsa ateşi daha çok çıkardı şuan durumu nasıl
Guzelanne56 crazyymom hastanede düşürüldü ateşi henuz cıkmadı ınsallah çıkmaz, doktor ateşi 39 uzerı gorursenıx antbıyotık başla dedı görmezsen de 3 güne düşer döküntü yapar geçer dedı Insallah öyle olur ılerlemex
crazyymom Guzelanne56 Rabbım safi adıyla sifa versin versin prensese korkma geçer her cocuk alıyor bu hastalığı merak etme düzelir 2 güne