Dilamser 1 saatir sancım 10 dk bir sancım gelip gidiyor süre tutyorum suyunda damla damla akiyor sancım düzenli aralıklarla devam ediyor 5 dakikadan 1 e düşerse gidceem hemen 39+3 haftaligim benim için dua edin .
Nursima2709 Dilamser 1dakikaya düşmesini beklemeden 5dakika olunca gidin bence çünkü 1dadika artık doğum demek ve suyunuzda geliyormuş sıkıntılı olabilir
babymom1_ Dilamser Rabbim bir sancıda kurtarsın darısı başıma inşallah ne yaptında birden sancılandın çünkü diğer postta isyanlardaydın
Dilamser Nursima2709 daha önce suyum gelip gitmiştim diğer gebeligimde sabah kadar beklettiler sonra müdahale yapıldı az az geliyir sancı belime vuruyor girsem sancini boraz evde çek.oyle gel diyecekler devlete gidiyorum.
minikbebegim06 Dilamser tamam ama orda kontrol altindasiniz suyunuz gelince enfeksiyona açık oluyor bebek siz bilirsiniz
Dilamser minikbebegim06 nisanimda geldi sudan sonra acayip uykum var sancı vurunca yerimde duramıyorum babymom1_ çok şükür kendi sancim var ama hafif geliyor suniyle daha önce yaptığım için şiddeti daha fazlaydı sabah doktora gidecektim zaten .
ozdenplvc Kızlar selam ilk hamilelilihim 39+5 deyiz nts de sancı orta çıktı doktor gün sancısı dedi normal doğum istiyordum ama sancım yok vurup geçiyor devam etmiyor sizce sezeryana donmeliyim korkuyorum ya sancı gelmezse