Anneoldum2 Oğlum 3 yaşına girecek bu sene şuan 2.gebeliğimdeyim 22 haftalık olduk tetenoz tek doz yapılacakmış kaçıncı haftaya kadar sürem var acaba sizler kaşıncı haftada oldunuz
Asya1122 Anneoldum2 2. Gebeliğim…21. Haftada tek doz oldum az ağrıdı ama çok şükür geçti gitti bir yan etkisi olmadı
aysegul-2509 Anneoldum2 ben birinci gebeliğimde olmuştum hatta doğum sonrasındakileride yaptırdım son 1 tane kalmıştı onu yaptıramamıştım.bunda 20 haftalıkken gel yapalım tek doz yeterli demişti ebe.bugünde 21+2 haftalık olduk yaptırdım
Cemreaden777 Bende olmadım ya 2. Gebeliğim 1ncide 2 doz oldum doktoruma sordum ve söyledim olman lazım dedi
Anneoldum2 Cemreaden777 Bugün hemşire aradı yeni aşı çıkmış onun için bekledim geldi dedi boğmacalı tetenoz aşısıymış adı anneyide bebeğide koruyor dedi mayısın ilk haftası gel dedi 24 le 28 hafta arasında yapılıyormuş
Anneoldum2 aysegul-2509 Asya1122 Bugün hemşire aradı yeni aşı çıkmış onun için bekledim geldi dedi boğmacalı tetenoz aşısıymış adı anneyide bebeğide koruyor dedi mayısın ilk haftası gel dedi 24 le 28 hafta arasında yapılıyormuş
aysegul-2509 Anneoldum2 hmm bana bişey demediler aşı için geldim dedim yaptılar bitti.yaptır yaa bi sakıncası olsa yapalım demezler
plajterligi Anneoldum2 ben de 2022 de gebelikte tetanoz oldum şimdi tek doz olacaktım ama karma aşı yaptılar tek doz, doktoruma sorarak oldum aşıyı bir iki gün hafif kol ağrısı yaptı