eylull_01 aynı durum bende de var 1 oğlum var şimdi 2. Düşünüyoruz denedik olmadı . Doktor çok hevesli konuştu bir aileye yaptık 4üz çocuğu oldu falan dedi. Folik asit işe yarar gibi düşündüm ben de şu an , dışarıdan müdahale gibi şeyleri çok sevemiyorum