Tuba5252 Kızlar 2. Sezaryanım 32. Günümüz bugün . Ama benim dikiş yerimin üstü şişmiş . Krem sürüyorum sabah akşam . Acaba normal mi ? Acıyor yürürken otururken ? Başına bu durum gelen var mı ?
gizzzy35 Tuba5252 içte bulunan düğümleri şişlik sanıyor olabilir misiniz ? Sert sert mi geliyor elinize ben bunu panik yapıp doktoruma sormuştum da iç düğümler onlar demişti 😆🫣
Tuba5252 gizzzy35 bilmiyorum ki dikişin hemen üstü komple şişmiş ilk sezeryan da böyle bişey olmamıştı
Girlmama Tuba5252 zorlandin mi dikisimin 1 2 parmak ustu biydan boya sisti sonra gecti agir kaldirmistim
Tuba5252 Girlmama bende kızımı kaldırdım ondan oldu galiba doktor ağır kaldırma dedi ama bebeği kucağıma aldığımı gördükçe beni de al diye istedi galiba ondan oldu .