Sevcny Kızlar progestan fitili 1 haftadır kullanıyorum normalde parça parça gelirdi geri bugün çok yoğun kremsi bir akıntım geldi bembeyaz ve krem gibi fitil böyle erir mi yada bu nişan mı sizce
Htcbyttt Sevcny fitilden dolayı canım bende kullanıyordum aynısı oluyordu peçeteye bile silince baya bi bulaşıyordu kaç haftalıksın şuan
Asncn Sevcny kullanıyorum benımde mesel 2 tane kullanıyorum 1 tanesj bugun hemen 15 dk da cıktı Pecete dır camsırrdır yetısmıyor onada ama cıdden hemen kesıyor agrıyı falan 1 saate
Aslihanfindik Htcbyttt peki tahriş oldu mu sizde 3 4 gündür kullanıyorum vajina girişinde tahriş oldu hafif kanadı fitilden dolayı mı başka sebep mi emin olamadım
Htcbyttt Sevcny evet evet kremsi artık bıkmıştım hatta kullanmaktan 13 hafta falann kullandım ne çamsşır kalıyordu ne bişey ama mecbur napalım faydalı olsunda
zynpknt Sevcny ne demekk bide nişan gelince de 1 ay bekleyenler bile varmış yani su gelmedikçe bebeğin hareketleri iyi oldukça korkmayın zatem progestan kullanırken doğum olmaz heralde çünkü ben 36+3 oldum yarım saat geciktirince bebek kendini itiyor progestan bence çok işe yarıyor içerde tutmak için☺️
Sevcny Asncn ben bir tane kullanıyorum bazen sabahlarıda baskım yoğun oluyor bir tane daha kullanmak istiyorum açıkcası ama doktor sadece gece dedi gidince soracağım tekrardan ilk kez akıntıda yoğun okunca korktum normalmiş şükür
Tekici Nişan zaten sümüksü olur diyorlar, bende en başımdan beri fitil kullanıyorum bazen kremsi bazen de sadece fitilin dış yüzeyi akıyor parça gibi
Sevcny Tekici gördüğümde gözlerim karardı diyebilirim korkudan😭 ama yorunlardan kremsi olabilceğini öğrendim rahatladım bence daha yeni başladım pek bilgim yoktu teşekkür ederim😍
Htcbyttt Aslihanfindik yok tahriş olmadı benim ya Bilmiyorumki belki ondan olmuştur bende olmamıştı yani