İlk haftalardan beri merakla paylaşıyordum 13. Haftada doktorum kıza benziyor dedi bugün 15. Hafta kesinleşti en son @Elamomy bildi teşekkür ederim çoğu kişi erkek dedi iki kişi hariç kız dedi sağlıklı olsunlar da kazasız belasız doguralim da kız erkek farketmez Allah hepimize sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağımıza almayi nasip etsin inşallah