Merhabalar, 16 Nisan’da acıbadem de 2. transferimi oldum, ilki tuttu fakat 8 haftalıkken kaybettik, dayanamayıp 21 Nisan’da kan verdim ve sonuç <1.20 çıktı hemşireme sorduğumda ise henüz çok erken olduğunu söyledi benim gibi olup degeri yükselen var mıdır? 2 embriyo transfer edildi 5. gün A kalite 🙏