gokcekocyigiit Gazelllll Ceviz, badem, muz, kaşar peynir, avokado, tahin pekmez, yoğurt, kefir, yumurta ve kırmızı et 😄
Gull98 Gazelllll bebeğinizin kilosu çok mu düşük acaba kilo aldırmak istiyorsunuz ? Fazla kilo alması da iyi değil benim bebeğim 37 haftalıkken 4 kiloyu geçmişti şimdi 38+1 nekadar oldu bilmiyorum ben 20 kilo aldım ve inanınki nefes alamıyorum hareketleri çok sert kaburgalarıma tekme attıkça içeriden çıt sesi duyuyorum böbreğimde genişleme oldu ve okadar çok ağır ki göbeyim geçeleri yatakta dönerken çığlık atıyorum
canssam hamcokelek33 her gün muz yiyorum hatta bazen iki tane ama bebeğim geriden geliyo ne yapmam lazım bilmiyorum
Nibozog gokcekocyigiit ya ben her gün yumurta yiyen biriydim benim için kahvaltı yumurtadır ama gebe kaldığımdan beri zorla yiyorum hatta çok nadir yiyorum yumurtayı yemem için önerilere açığım şöyle yap böyle yap diye önerileri sunar mısınız 💕💕💕
Elfnur_ Gull98 Siz neden dikkat etmediniz sağlıklı yediniz şeyleri hergun neden yediniz gün arayla iki günde bir de yiyebilirsiniz hem kendinize ben bebeğinize eziyet ediyorsunuz üzüldüm yaşadıklarımızı ben 3 kilo bebek ile zorlanıyorum Rabbim yardımcıniz olsun🤲
Citirmom Gull98 aynen öyle katılıyorum sırf kilosu yüzünden sezaryen doğum olacak bebeğim çok üzülüyorum
fatmaanuurr22 Gull98 peki geçen haftalardaki kilolarını hatırlıyor musunuz? benim ilk gebeliğim kilosu bana az geliyor gibi pekte anlamıyorum 26+0da 900 gramdi çok kafam karışık.. sizde inşallah sağlıkla kucaginiza alırsınız 🙏🥰
Qonca652 sibelzullu şöyle eğer bebek zayıfsa zorunlu sezeryan oluyor o yüzden olabilir. Benim öyle malesef erken doğum olmasın diye
gezentianne sibelzullu Neden hemen yargı dağıyorsunuz her bebek zamanında gelişmiyor benim de haftasına göre geri ve ben de merak ediyorum.Nedir bu kilo aldırma merakı demişsiniz
Pinnar7 Bence vitaminler çok etkili benim iştahımı açan da onlar zaten, balık yağı ve omega içeren özellikle
Efulimz Nibozog glutensiz unla pankek yapabilirsin canım mücver yapabilirsin yoğurt çorbası (yayla) yapabilirsin içinde yumurta oluyor Haşlayıp üstüne karabiber tuz atıp yiyebilirsin yeşillik salatası içine beyazını doğrayıp minik minik karıştırabilirsin 🌸
Ceiydda Saglikli beslenin eğer çok geriden gelmiyorsa ekstra bir şey yapmaya gerek yok hiç dikkat etmeyen hamilelikte sigara bile içen bi arkadaşım 36 haftada 3800 doğurmuştu yani kilolu bebek iyi ve saglikli demek degil
Gull98 Elfnur_ inanırmısın ki bulantıdan mide yanmasından hiç doğru düzgün beslenemedim ve bu benim 3 cü hamileliğim önceki hamileliklerimde hep erken doğum oldu ilk 35 hafta 3150 gr ikincisi 36 hafta 3330 doğdu onlarda da aynı şekilde beslenemedim ve ultrason ölçümlerinde 2 kilo civarı çıkıyorlardı doğuma girmeden önce doktor kesin küveze girer diyordu ama ikiside çok şükür küveze girmedi bence bu biraz da genetik meselesi yada bebeğe göre değişiyor
1234G Valla kızımda 2 hafta gerilik vardı doktoruma sormuştum ne yiyeyim diye yemenle alakası yok demişti 2650 kg doğdu ama sonrasında çok güzel kilo aldı gayette sağlıklı
Meltem2304 1234G bebeğiniz doğduğunda küveze alındımı bizimde karın çevresi 2 hafta geri çıkıyor 2800 gramdı 5 gün önce perşembe günü tekrar bakılacak gerilik artıyorsa cuma günü sezeryan
AybenYB Gazelllll kaşar yumurta avokado yu o kadar bastım ki bebeğimin kilosu bir hafta önden gidiyor 😂🧿
dilsinati AybenYB hangi cins kaşar yiyorsunuz? Acakadoyu haftada kaç kez tüketiyorsunuz? Yumurya haftada kaç adet yiyorsunuz?
AybenYB 1234G her sabah 1 adet yumurta 1 adet avokado, kaşarı da iki dilim tam tahıllı ekmeğin arasına tost yaparak yiyorum tabi üstüne de diğer kahvaltılıklar zeytin peynir ceviz falan, bir de bir su bardağı ılık süt