Snyaydm Kızlar 4 gün kan verdim negatif cıktı bugn saat 5 te test yaptm 5 dk içinde baktm tam göremedim o heyycandan galiba şuan baktm böyle sizce gebelik mi 11 gün geçikmem var
mavideniz9696 Snyaydm vallahi genelde hiç böyle testlere yorum yapmam insanlara yanlışlıkla ümit vermemek için ama burada bana var gibi geldi çünkü kuruma çizgisi gri oluyor bu bildiğin açık pembe❤️ Ama yine de emin olmak için yarın sabah ilk idrarınızla yapın ilk idrarla yapılan test daha doğru çıkıyor
Mavi666 Snyaydm testlerin üzerinde yazar ilk 5-10 dk sonraki sonuçlar yanıltıcıdır diye isterseniz poşetini atmadıysanız bi bakın. Sonradan bakılan sonuç geçerli değil diye biliyorum. Gönlünüze göre olsun inşallah.
BebegimVeBenn_ Sanki var gibi kuruma çizgisine benzemiyor şahsen ben daha testlerimde kuruma çizgiside görmedim ama duydugum kadarıyla sarımsı oluyormus test ozaman kuruma çizgisi oluyormus herhalde Adetiniz geçtimi kan verdiginizde geçmişmiydi
Snyaydm @BebegimVeBenn_ kan versiğimde 1 hafta geçikmem vardı negatif cıkmıştı şuan 11.gün bugn yaptm böyle cıktı
BebegimVeBenn_ Snyaydm hanfendinin dediği gibi sabah ilk idrarla tekrarlayın sabahta çizgi çıkarsa silik falan 2 günde bir evde testin koyulasmasını bekleyin belki geç döllenmedir Allahım gönlünüze göre versin inşallah 🌺🥰
sedallis Umarım vardır şu an 6. ayımdayım benim de testim böyle çıktığında öğrenmiştim hamiş olduğumu