Bugün dr randevum vardı 5+4 bebek görünmüyor 18 gün sonra tekrar gel kalp atışı dinleriz dedi ve iğne başlattı daha önce iki bebeğümi de 16 haftada kaybettiğim için siz bişey görüyor musunuz ben kesede göremedim çok korkuyorum aynı şeyleri yaşarım diye 🥺
