zynpknt Tunzalee38_ özel sigortayla muayene olunca almıyolar onun dışında alıyolar bizim hastanede 150 tl
zynpknt Senanur07 bende normalde özel sigortayla giriyorum hakkım bitti geçen 1450 tlye muayene oldum diye üzüldüydüm allah yardımcınız olsun
Cnhavva Tunzalee38_ bende ozeldeyim annelik hakkindan yararlaniyorum ama nst odasina gittigimde kimse sormuyo bisey imza atip aliyolar 2 kere gittim bisey odemedim
Maiyaig zynpknt aynen daha benim haftam gelmedi de bende o hastaneye başlamıştım geçen ay zaten muayenesi 3800 🙄 nts içinde muayeneden ayrı 1000 tl istiyor yazmışlar burda değiştiricem sanırım hastaneyi bende 🫠
zynpknt Maiyaig ay aşırı pahalı ya sanki farklı bişey yapıyolar dha uygun seçenek varsa değerlendirin bence
Maiyaig zynpknt özel üniversite hastanesi diye öyle sanırım, medipol bahçelievlere geçicem bakalım bı tık uzak ama göz göre göre kazınmayalım yani
zynpknt Maiyaig bizim 1450 muayene 150 nst bu zamana kadar hep özel sigortamı kullandım da hakkım bitti ücret de bu şekilde