Esraaktg3
Dünde ben aynı şekilde oldum erken doğum riskim vardı protein kaçağı için idrar biriktirip vermiştim din sabahtan geceye kadar hiç geçmeyen adet sancısındsn fazla sancım oldu acile gittim 1cm açıklık var dedi nst de 1o dakkada bir sancı çıktı 6oın üstü eve yolladı dınlen dedi geçmezse sıklaşırsa tekrar gel dedi kendi doktorumu aradım protein kaçağı için idrar sonucum salı sabah yarın yanı. Çıkacak onunla gel belki protein kaçağından belkide idrardaki kandaki enfeksiyondan olabilir öyle bakalım dedi gün içinde bazen 1o dakkada bir bazen yarım saatte bir sancı vuruyor yarın sabah belli olcak benimde ama sizde bence bi gidin nst ye bağlasınlar ultrasonla baksınlar ne olur ne olmaz