Sulegull yaaa canım benim plansız gebeliğin zorluğunu yaşıyorum ama ben 4.ye hanileyim😀😮💨
Oğlum 5 yaşındayken kızlarım doğdu ve planlı gebelikti ona rağmen bende senin gibi yetebilir miyim nasıl yapabilirim diyordum. (İkiz beklemiyordum oda ayrı bir şok oldu😀😮💨)
Ama şuan evde öyle güzel bir hava var ki… o kadar çok keyif alıyorum ki onları izlerken. Aska yetişemiyorum hatta bir gün bir kızım yürüteçle merdivenden yuvarlandı. O zaman, herşeye yetişemeyeceğimi anlayıp, yetişebileceklerime odaklandjm oraya ağırlık verdim ve ben daha mutlu bir anne oldum. Onlarda daha mutlu bebiş😊 dert etme , çok güzel olucak inşaallah