Kizlar bugün sezeryan için doktorum tahlil istedi ve alt 294 ast 164 çıkmış sonucun doktorum yüksek ama korkulacak bişey yok dedi Perşembe gününe sezeryan günü verdi benim gibi olup sağlıklı şekilde doğuran var mı acaba nolur bişey diyin perşembeye kadar bebeğime bişey olur mu