ebbrucil yavrum seni çoook iyi anlıyorum. 3. gebeliğim. bu zamana kadar olan gebeliklerimde hiç yaptırmamıştım içime korku düşürmemek için (aksi bir durum olduğunda tahlil+ detaylıda görülüyor). bu gebeliğimde doktorun yaptıralım ya demesi üzerne ayak üstü yaptırdım.
rahat içime korku düşürmekten baika bişey yapmadılar. ben artık şey düşünmeye başladım. yönlendirdikleri fetal dnada, en düşük 12 binden başlıyor, anlaşmalı olabilceklerini düşündüm.
detaylı ultorosonda, tüm vucud azaları yerinde ölçümleri iyi, sol bacakta az kısalık var denildi. testte orta tisk çıktı. özelede gittim sonuçları göstermeye, ölçtü ayağı kısa değil yanlış ölçmüş dedi. oda aynısını dedi, bi risk görmüyorum ama dersen ki içim rahat etsin, oda bi kağıt verdi fetal dna için.
detaylım nasıl çıktı yaptırdın mı? detaylı ultorosonda hiç bi sıkıntı çıkmaz içini ferah tut.