Grimsi hayaller-guzel ben 5 ay sonra kaldım şimdi 4+6 henüz İnşallah bu kez sağlıkla kucağımiza alırız 11 haftalıkken kalbi durmuştu
Eylul15 hayaller-guzel bir ay korundum sonra hamile kaldım şu an 5+4 üm.ilk hamileliğimde kalbi durmuştu.İnşallah bu sorunsuz ilerler 🥹🙏
hayaller-guzel Burcuyalkas maşallah canım ben korunmucam kendimi iyi hissediyorum bi sorunumda kalmadı
Zeynepserra10 Adet olmadan kaldım, düşük sonrası daha kolay oluyormuş. Doktor bi sıkıntı yok dediği için korunmadık
hayaller-guzel Zeynepserra10 aynen bende de sorun yoktu korunmucam herşey Allahtan inşallah olur düşük yapalı 22 gün oldu
Happymeltem Zeynepserra10 peki düşük sonrası ne zaman kaç gun sonra öğrendiniz test yaptınız ben de aynı durumdayim regl ilk kez gelecek ama zamanı bilmiyorum
Zeynepserra10 hayaller-guzel aynen nasip kısmet, eğer sorun yok dediyse doktor ve hemen istiyorsan hazır hissediyorsan öyle yapın. Nasipse de olur hemen inşallah. Sağlıklıca en güzel zamanda tekrar hamile kalırsınız inşallah
Zeynepserra10 Happymeltem ben geç farkettim 11 haftalık olmuştu 🙈 Çünkü kürtajdan bir ay sonra lekelenme yaşadım 2 hafta falan ben onu regl oldum sandım. Sonra da bi buçuk ay falan olmadım düzenim değişti sandım. Bigün bi bakayım nolur nolmaz dedim pozitif çıkınca şok oldum hemen olmaz diye düşünüyordm çünkü