nurmltli61 ben normal dıye bılıyorum canım 2. Ayımıza kadar belkıde 3. Ayımıza kadar hırıltılıydı oğlum emmdikten sonra daha cok oluyor gıbıydı hırıltısı doktora goturmustum ama normal demıstı aylar gectıkce o duzelıcek demıstı 4. Aydayız ve gıttı daha hırlamıyor