Melickaya Sadece sırt üstü uzandığımda bebeğimin hareketlerini hissediyorum. Bu normal mi 20 haftalığız daha. Tabi hareket mi ondan da tam emin değilim ama
Zge12 Melickaya canım böyle kalp atışı gibi minik minik bişey atar seyirme gibi şuan normal 25 haftadan sonra düzene girmeye başlıyor hareketler
goldendaisyy Ben de öyleydim merak etmeyin bir problem yok bir ay içinde daha güçlü hissedeceksiniz hareketlerini
Melickaya goldendaisyy inşallah mesela birgün hissediyorum 2 3 gün hissetmiyorum ama bekleyeceğiz bakalım biraz sabırsızım sanırım 😅