Ankara Güven hastanesinde doğum yapan var mı? Çok kötü yorumlar okudum moralim bozuldu. Son dakika doktor ve hastane değiştirebilirim :(
Hemşirlerin ilgisizliği, yemeklerin kötülüğü, hijyenik olmayan ortam.. bebeğini 3-4 saat göremeyenler. Gerçekten insan korkuyor bu yorumları okuyunca. Doktor mu daha önemli hastane mi