Arkadaşlar bugün 144 arayıp bilgi aldım sizle paylaşmak istedim ben 4.cocuguma hamileyim şuan destek paketini sordum dedilerki 2025 yılı itibariyle kaçıncı çocuğunuza hamileyseniz ona göre para alcaksiniz dediler yani ben 5000 TL her ay alcam sizinde kaçıncı cocuksa ona göre alcaksiniz sizede bilgi olsun diye yaziyorum