crnsydm doktoru hastaneyi yada yapacak kişiyi iyi seçin lütfen 😔. Çok büyük hata yapıp 1 buçuk yaşında genel anestezi altında yaptırdık. Ama böyle bişey yok yani beni amelîyathaneye almadıkları için bebeğim içeride krizden nefesi kesildi çıktıktan sonra da aynı şekilde travma kaldı uzun süre bağıra bağıra ağladı uyuyamadı dokundurtmadı. ve yine içeriye kimseyi almadıkları için ben tek başıma tutamadım gücüm yetmedi pansumanı çıktı dikişi patladı tepinip bağırmaktan.yani şunu anlatmaya çalışıyorum bence 3-4 aylıkken yaptırın daha hiç bişey bilmiyo ve hareket edemiyorken 🥲 hem daha çabuk iyleşir. Oğlum 4 yaşında hâlâ hastaneden içerye giremiyor 😓