Kızlar yeni doğum yaptım ve size bir korkumdan bahsetmek istiyorum. Oğlum küvezde nasipse 2 gün sonra taburcu edecek doktor. En korktuğum şeylerden biri bu dönemde bebeğin tıkanması, uyurken kusma ihtimali, emzirirken boğazına süt kaçırmak gibi şeyler. Normalde soğukkanlıyımdır ama bugün hastanede emzirirken bebeğim tıkandı sanıp çok korktum biraz panikledim. Eve geldiğimizde yanımızda kimse olmayacak. Ya bir şey olursa ya bir şey yapamazsam diye biraz korkuyorum. Hemşire cesaretli olman lazım dedi ben de biliyorum ama işte siz beni anlarsınız. Önerileriniz ve tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum.