Ahubck bende 38+6 1 cm açıklık var ve bebek aşağı inmiş dedi kafası baya aşağıda dedi bugünde nisan geldi. Doktora dün gitmiştim bebeğim 2800 eğer suyu iyi olursa 41 e kadar bekleriz dedi. Benim eşim öğretmen raporlu yanımda. Pazartesine kadar dogmazsa gitmek zorunda kalicak bunu söyledim doktoruma gayet müsait durumun istersen suni ile baslatabiliriz dedi . Bizde bekleyecez olmadı pazartesi 39+5 te baslatcaz doğumu .