Bsyt benim 2. Hamileliğim ilki böyle değildi bunda günlerdir adet olacakmış gibi ağrılar hissediyorum henüz k doğuma gitmedim aile hekimliğinde adet günüm henüz gelmeden kan verdim hcg 500 kesin hamilesin dedi folik demir falan verdi, normalde adet olsam sancım çoktan bitmiş olmalıydı hala daha adet sancısı çekiyorum normal mi ki yerleşme sancısı kaç gün sürebilir