Rafaelli HifaVera aksıne erkek gec dogar ,ılkınde 39haftamda suyum azaldıgı ıcın sunı sancı vermıslerdı, şu an 40haftadayım gelen giden yok😃
269522 HifaVera oğlum 38+2 de doğdu. Çevrem de kızı olanlar hep 41i gördü 😂 belli olmaz ama bebişin keyfine bağlı bence 😂 şimdi ikinci bebiş de erkek inşallah abisi gibi 38 gibi gelir sağlıkla gelsinler 🌸
1prens_1prensesannesi_ Aksine erkek bebek geç kız erken doğar diye duymuştum bende hep ama kızım 40 haftayı doldurdu bakalım oğluş ne zaman gelecek 33+4 😅
HifaVera 269522 Hayırlısı bakalım sağlıkla gelsinler 41 de doğarsa ben çatlarım meraktan niye gelmiyor diye o kadar bekleyemem sabredemem 😂