Rosegul birdilektut15 aşılama yapmadım. Çatlatma iğnesi kullandım. Tutmassa gelecek ay ilk kez aşılama deneyeceğim
yesimvera birdilektut15 cesaret edemiyorum test yapmaya negatif çıkar diye. Karın kasık bel ağrılarım var bazen devamlı bazen ara ara birde göğüste biraz şişlik ve ağrı var sende de bu belirtiler oldu mu
birdilektut15 yesimvera canım bunlar bende adet önceside oluyodu zaten farklı bir belirti yaşamadım sen birkaç gün sonra test yap o zaman
birdilektut15 yesimvera inşallah canım allah gönlünden geçeni versin evlat hasreti çeken herkese rabbim kucağına almayı nasip etsin bende korkuyodum ama oldu bak
Rosegul birdilektut15 gebelik testlerim negatife döndü zaten tekrar pozitife döner mi acaba hiç belirtimde yok
birdilektut15 Rosegul canım bence belirti aramayı bırak kendini strese sokarsın bende normal regl belirtisi yaşadım birde iğne zaten vücudun demgesini bozuyor