Emellll67 Tup bebekle gebelik yaşayanlar doktorunuz hesaplamayi son adet tarihinize göre mi yapiyo transfer tarihine göre mi yapiyo benim son adet tarime göre 25+2yim ama doktorum yarin 25 haftalik olcagimi soyluyo yani transfer tarime gore hesapliyo sormamin sebebide çok fazla erken doğum riskim var ben 1 gun ileriye atmaya bakiyorum yani
Evinaram Emellll67 bende de aynı sorun var bende de adet tarihine göre 30+5 transfer tarihine göre 31+5 transferin erken yapılmıştı doktor adete göre gidiyor ama bebeğim baştan beri transfer tarihi ile uyumlu gelişim olarak benim de erken Doğum riskim var
Emellll67 Evinaram sen riskli haftalari atlatmişsin bi kaç hafta daha dayanirsa inşallah 38 haftada dogum yaparsin benim ole degil doktor emriyo transfeeini baz aliyo
Evinaram Emellll67 inşallah sende atlatırsın nasıl bir riskin var bende rahim ağzı kısalığı var yaklaşık 2 aydır yatıyorum
Emellll67 Tupbebekannesi 5. Gün emriyosu benim de hep son adet tarihime gore hesapliyodu doktorum şimdi başka doktora geldim riskli gebelik geçirdiğim icin geldim o son transfer tarimi baz aliyo anlamadim bende
tugba_kck_1987 Benimde tüp bebek doktorum son adet tarihini naz alarak hesaplama yapiyodu şuan başka doktora devam ediyorum oda aynı şekilde son adet tarihini girdi hesaplarken sordum hatta normal gebeler gibi hesapliyoruz dedi
Tupbebekannesi Öyle benimde kendi doktorum adet tarihini baz alıyor ayrıca riskli gebelik bölümüne gidiyorum devlette orası da transfer tarihini aliyo bende anlamakta zorlanıyorum kendi doktorum da ultrason ölçümü adet tarihiyle uyumlu gidiuo devletteki de transfer tarihiyle 🤣
enfla Emellll67 tamam cnm 25 ağustos son adet tarıhı hesaplayacaksın yanı suan 25. haftada oluyorsun 24+3