Kızlar Çarşamba doğumum var ne hissedeceğimi bilmiyorum . Aranızdan 39+4 te ayrılıyorum
Hatis81 sağlıkla kucağınıza alın inşallah.
Hafi bakalım sağlıkla gelsin 🥰 bahtı güzel olsun inşallah. 💗
Hepimizin evladı sağlıkla doğsun . Güzel günleri olsun inşallah🥹