Klncc 6 ay önce tek yumurta ikizlerime doğum yaptım 36+3 haftalıkken doğdular ben baya zorlandım bu hamileliğimde ikiz oldukları için kalp çarpıntısı oluyordu sürekli nsbzim yukseliyordu ölecek gibi olurdum ayakta durmakta zorluk çekerdim ve gebelik koleztasi vardi 7 aylıkken başladı aşırı kaşıntı vardı vücudumun her yerinde bu berbat biseydi ilk gebeligimde de vardı bu ikiz gebeligimde de oldu kolestaz yani benim zor geçti o ay boyunca da kustum ikiz gebelik tek gebeliğe göre zor ama tabi ben böyle oldum diye herkes böyle olacak diye birşey yok canım Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin inşaallah 🤲 doğduktan sonra da illaki bı destek almalısın kayinvaliden olur annen olur destek almaktan çekinme al destek ilk zamanlar ister istemez insan bocaliyor yorucu birşey ama bı o kadar da çok güzel tabiki 😍