Bskrh 11+4 deyim hergün başım agırıyor dayanamaz hale geliyorum bazen parol içiyorum benim gibi olan varmı ilaçsız bi yöntem önerebilen ?
Sblbrt Bskrh birde yarım su bardağı suya 1 limon sıkıyorum onu içiyorum oda çok iyi geliyor dene belki sende de işe yarar
Tubahmett Bende 11 haftadayım başımın ağrısından ne yapacağımı bilmiyorum ilaç içmemek için kendimi zorluyorum hiç içmedim ama bugün kafamı duvarlara vurasım var :(
Bskrh Sblbrt hemen deniycem acaba senin tansiyonunmu çıkıyor da agrı yapıyor limon iyi geldiğine göre olabilir
Sblbrt Bskrh hiç bakmadım ama ya şeker ya tansiyon diye düşünüyorum sabah kahvaltıyı yapıyorum ve hemen başım ağrımaya başlıyor