Hepimize geçmiş olsun. Bir sorum olacak. Doktorum bana kanaman olursa iğne vurul dedi. Bir hafta içinde iki kere kanamam oldu 4 gün arayla. Ve. Acile gittiğimde progestan iğne vuruldum. Kanamam devam etmedi. Vurulmam gerekiyor mu acaba , doktoruma da danışacağım