Zeyno_01 bende öyle duydum ama rezene içiyorum zaten iki günde bir falan bence süt işi tamamıyla psikolojik sütüm gelir mi az mı çok mu yeter mi falan diye düşünmek iyi değil rahat olmak gerekiyor Allahın izniyle gelir sütün bebeğine de yeter ama şöyle ilk bebeğimde duş almak iyi geliyordu bana psikolojik olarak rahatlıyordum ve sütüme de yansıyordu inan günde iki üç bardak su bile içemeyen biriyim su içmeyi unuturum herkesin bünyesi bebeği aynı değil