Kızlar kabızlık probleminiz var mı? 27. Haftadayım halen kabızlık sorunu yaşıyorum kefir tüketmeye çalışıyorum. Kuru kayısı falan vs. Ama kabızlık sorunu yine oluyor maalesef. Demir ilacı günde bir defaydı ikiye çıkarıldı demirim düşük çıktığı için. Önerileriniz nelerdir ? 🥰