Eebruylmz Sedaince benim sezeryan olacağı için öyle... İkinci doğumum çünkü 😊sizinde sezeryansa mart sonu olur tabi ama normalse nisan ortasına denk gelir yine sanırım ...
Hasreterel Merve123a 4nisan dogumum 32+6haftalıgım herseyım hazır sadece yıkıcam hastane cantamı hazırlıcam 35haftalık dusunuyorum yapmayı