Teşekkür ederim. 22+2 de oldu detaylı usg. Yani öğrendikten 5 hafta sonra tamamen geçmişti. Dediğim gibi ben nipt testi yaptırdığım ve temiz çıktığı için çok rahattım. Sonrasında çok araştırdım çoğu hamilelikte oluyor bu durum ve son haftalara doğru kendiliğinden geçmiş oluyor lütfen içinizi ferah tutun stres yapmayın.. çok geçmiş olsun