Daha bugun hastaneye gıttım nst ceken hemsıre hanıma sordum abla sezeryan yasaklanmıs dogru mu dıye ‘daha dun bı gebeyi doğurtmaya calıstık yazık günah acıklıgı 6 cmden ileri gitmedi zorla normal olsun dıye saatlerce uğraştı doktor en son sezeryana aldı cok üzüldüm kıza falan dedi bu canilik değil mi ya