Alfabetaa Merhaba bugün muayne sonrasıı hafif sancılarım cıktı nstde böyle olupp ne kadar sonra dogum yaptınızz kızlar
Mihrimahinannesi Alfabetaa çatı muayenesi sonrası ablam ertesi gün doğurmuştu uyarı vermişti tabi ☺️ sağlıcakla alın kucağınıza insallah
Ayztgozde Bende merak ediyorum 4 gün önce çatı muayenesi yapıldı 2 cm açıklık var dedi doktor ama hala ne bir sancı ne bir belirti var yarın suni sancı verecek doktor
Alfabetaa Ayztgozde benim hiç açıklıgım yok ama sancı cıktı hafif endişelendim birazz 37+3üm gün vs veremem suan beklicez dedii