Annemidedinsen Daisy06 rennie de hem şurubu hem de ağızda emilen tablet var buzdolabında bekletirseniz daha da iy geliyor. Tahin mideye iyi gelir bir de karbonatlı su çok rahatlatıyor 1 çb 1 çk koy karıştır iç
yuzirneym Daisy06 doymadan kalktım sofradan, yemekten sonra hemen uzanmadım. Turşu, margarinli pastane poğaçalarını kestim. Böyle bir çözüm buldum
iremce97 Daisy06 badem ye bende işe yaradı sabahları aç karnına bir çay kaşığı tahin de içebilirsiniz benim son 4 günüm son 1 haftadır be yapsam geçmiyor yanmam full Gaviscone içiyorum öyle işe yarıyor ben hemen kendimi ilaca vurmadım doğal çözümlere başvurdum en son anda ilaç içtim ama bu hafta full Gaviscone ile yaşıyorum ☺
Aysebb_1 22 haftalik olduk başından beri cekiyorum yanma bende çok fazla değil ama boğazda birikme ve tahriş hissi oluyor ne yersem yiyeyim çözüm bulamadim
lgizemkurt Mide suyunu bastıracak emecek bir şeyler yemen lazım, ekmek, kraker, nohut ya da fasülye de yutabilirsin
Annebus Daisy06 4 hafta ile 6 hafta arasında yaşadım şuan 9 haftalık geçti diyebilirim doktor yüksek yastıkta yatmamı yemeklerden sonra uzanmamı 2 saat geçtikten sonra yatmamı söyledi çiğ badem ve yeşil elma yememi söyledi tavsiyelere uydum ve bir hafta içinde geçti.. ayrıca ağır yemiyor diyetime dikkat ediyorum çok zor bir durum yaşayan bilir gebelik reflüsünü 😌
busra05_ Daisy06 35 haftalıgız son haftalarda bizi daha çok mahvetti doktorum gaviskon şurup ve lansor mide koruyucu verdı rahatladı kuzum cok zor
miniminisevgilim Daisy06 yaa benim de göğsüm yanıyo sırtıma vuruyo reflü gibi bu tarz şeyler de yaşamış mıydınız o haftalarda acaba 🥹
Daisy06 miniminisevgilim yok canım öyle hissetmedim de reflü geçmiyor ara ara hatırlatıyor kendini boğazıma kadar yangın çıkıyor sanki
miniminisevgilim Daisy06 anladım teşekkür ederim benim göğsümden sırtıma vuran bi yanma anlatamam yatamıyorum