Gulaysnu bende de var canım hatta az önce bununla ilgili bi post açtım öncesinde mantar olmuştum ayaklarımda kaşıntı vardı sonra bacak arama verdi kaşıntı ve yara oldu şuan hala yaralar duruyor enfeksiyon var dedi doktor suya atılan ilaçtan verdi ama ne fayda şimdi tekrar mantar başladı ve çok kaşınıyorum nasıl olacak hiç bilmiyorum