Mlssa Minikprenses canım azıcık daha sabret bazıları erken bazıları geç öğreniyor genelde ortalama 16-17.haftalarda öğrenenler sanırım çoğunlukta.İnşallah en kısa zamanda öğrenirsin doktor bir şey dedi mi?
BBusraa Minikprenses normal bir durum zaten o haftalarda görseler de kesin kız veya erkek demiyorlar. 16. Haftalarda netleşiyor
031965 Normal ama 13. Haftada belli olmayabilir. Zaten 14ten sonra cinsiyet oluşuyor 16-20. Haftalardan sonra da net bi cinsiyet söylenebiliyor.
aysecam 031965 cinsiyet 14 ten sonra oluşmuyor daha önceden oluşuyor ultrasonda görmek biraz zaman alıyor
Minikprenses Yasmnnn 4. Ayda gidecm dedim ama bianda merak sardı gidince de belli degil dedi hayal kırıklığına uğradm 😊
Dderryaa Minikprenses kişiden kişiye değişiyor canım ben 11+1 de öğrendim oğlum olacağını %100 erkek demiştim 3farklı doktora muayene oldm halen aynı 18haftalığım
Hbsanneoluyo Minikprenses 😂canım 13den öncesi de belli olması zaten imkansız Sabret bu bebişler bize sabretmeyi öğretiyor emin ol hatta 15. 16.haftaya kadar bekle ozamandan sonra daha kesin konuşuyor doktorlar
Gamzeciks Minikprenses 13 haftalik cok erken zaten. 16. Haftada bile kesinlesmeyen var. bence en az 1 ay daha bekle
Ebru87 Minikprenses benim doktor 18 haftaya kadar söylemedi cünkü erken söyleyip deyisme olur diye 💙💙