37+2 bende de oluyor sanki bebeğim hareket ettikçe vajinama iğne batar mı diyim minik gıdıklama hissi mi diyim anlamlandıramıyorum da. Yataktan kalkmakda zorlanıyorum. Yatarken dönmeler çok zor. Bebeğim kanala girdi sanıyordum ama bugün dr gittim kanala girmemiş bilmiyorum napcam sezeryan olcam galiba çok kararsızım. Bide sizin bebişlerin kilosu kaç?