2boysmother Adım atarken ve oturup kalkarken ağrı saplanıyor ve belime bişey batıyormuş gibi oluyor. İlk gebeliğimde son aylara doğru olmuştu. Sizde durumlar nasıl normal mi gitmeli miyim?
Brna16 2boysmother bende 13+2 benim de bugün belim ağrıyor. Bir ince atkı ile sardım düz uzanıyorum koltukta. Rahim büyüdüğü için oluyormuş yorumlarda okudum. Geçmiş olsun
Ber16 2boysmother benimde aynı şekilde az biraz ayakta kalayım bel ağrım oluyor canim bence çok normal hamilelikte bu tarz şeyler merak etme 😌