5 haftalık hamileyim geçen hafta kanamam oldu acil kadın doğuma gittik bakdılar düşük riskim varmış dinlenmek ve duphaston ilaç yazdılar günde 3 kez.Kullanıyorum kanamam durdu çok şükür ama arada lekelenmem oluyor akıntı şeklinde değil kurlanırken peçeteye hafif pembemsi lekelenme geliyor çok korkuyorum düşük ola bilirmi ki?