Mhagata Herkese selam arkadaşlar bugün 31 + 5 deyim yarın çalışabilir raporu almaya gideceğim hastaneye aç mı gitmeliyim top mu gitmeliyim raporu neye göre veriyor doktor alanlar tecrübelerini paylaşabilir mi çok teşekkürler
Semamtr Mhagata merhaba bende bugün 31+6 oldum çalışabilir raporu alacağım. 32+0 yarın oluyorum yarın için eşim izin alamıyor hastanem şehir dışı olduğu için bugünden gidip alabilir miyim siz nasıl yaptınız