Merhaba kızlar önceki postlarımı okursanız dikiş açıklıktan şüpheleniyordum bugün gittiğimde açılmış diyip tekrar dikişleri alıp hepsini diktiler benim için çok zor süreçti yarın 10uncu günüm oluyor doğum yapalı ama bugün böyle oldu bir an önce toparlanıp bebeğime rahat bir şekilde bakmak istiyorum. Sorum şu benimle aynı durumu yaşayan oldu mu olduysa süreç nasıl geçti nasıl iyileştirdiniz??