Düşük ve kürtaj yaptıktan 2 hafta sonra ovulasyon testi yaptım ve pozitif çıktı doktorum korunmamı bu ay söyledi ama neden yumurtlama oluyor başına gelen var mı? Adetten sonra yumurtlama olur normalde daha hiç adet olmadım 1 ay içinde adet görmem gerekiyormuş 😓