ppmerlina Aybukee1 özeller nstden de para alıyor eğer paket kapsamında değilse 🫠🫠🫠 ama inşallah orası bedavadır 🤣
ElifBD ppmerlina merhaba fiyat algısı çok değişti ve çok farklı fiyatlar var ben medical park hastanesinden 14. Hafta itibariyle doğum paketi aldım 69 bin tl 6 muayene 6 kontrol şeker yükleme tarama testler kan tahlili yeni doğan bebek 28 günlük bakımı baba chep up emzirme desteği diyetisyen desteği
ppmerlina ElifBD hah bizim içerik de aynı. Bi de nst var işte. 75 bin dediler. Medical park izmirde miydi 🤣
ysee ppmerlina ben ocak öncesinde anlaşmıştım, 10 muayene tahlillerin tamamı yatış masrafları doğum ve nstler ilk muayene diyetisten vs bişeyler daha vardı toplam 80.000₺ medicalparktan almmıstım
NNewbabyy Sedset nst 450 ne ya kızım 2 yaşında ona gebeyken 80 TL mi neydi bu soygun yazık günah çok üzülüyorum bu fiyatlara
Cileklibazta ppmerlina merhaba ben de izmirde yaşıyorum ekolde takipli hastaysanız 50-55 takipli değilseniz 60-60 bine yapılıyor doğum
ppmerlina Cileklibazta merhaba canım ben de karataşa sordum. Sadece doğum 50 bin. Muayenelerle tahlillerle vs birlikte 75 bin. Ekolün takiplisi misin
Cileklibazta ppmerlina evet takiplisiyim ayrıca sgkda memurum kurumumun anlaşması olduğu için personel indirimiyle 23 bin civarı bir fiyat almıştım kendim için muayene ücreti olarak da normalde 1700tl kurum indirimiyle 275 tl ödedim en son
1kopek1bebek ppmerlina merhaba istanbul Liv hospital takipliyim doktorumun doğum ücreti normal 61 sezo 70 bin dediler muayenesi 3200 tl nst 575 tl (benim öss olduğu için hiç ödeme yapmadım şimdiye kadar tahliller ve muayeneler için) 29. Haftadayım.
ppmerlina 1kopek1bebek öss çok iyi bir şey. Ben bekarken yapmayı akıl edemedim evlenince de direkt bebek düşündüğüm için 1 sene bebek yapmama şartına uymayacağın için mecburen parayla gidiyorum…
hhaziran Lillith 24. Hafta itibariyle paket satın aldım. Vadi liv 120 bin, ulus 117 bin idi 24-28-32-34-36-38 hafta muayeneleri, nst, şeker yüklemesi, idrar tahlilleri, tam kan sayımı hepsi içinde fiyat
ppmerlina Talentedmom valla benimki muayeneyle beraber 75 ve normal veya sezeryan doğum fark etmiyor. İki yeni çocuk sahibi arkadaşlarımız var biri 100 küsüre yaptırmış diğeri de o civarlarda. Ama burda biri az önce 120 bin dedi. Özelin de özeli var demek ki 🤣